Jump to content
IGNORED

Dies und Das (2021)


extantsrevenge

Recommended Posts

Good afternoon.

 

The doomsayers will be right in the end: Western civilisation is falling apart. Why? Because we are losing our most basic traditions.

 

Let's see.

 

Yesterday Germany won its game, and scored 5 goals!!!! 🤘

 

What does tradition say should happen? The German Psychos should still be hungover and there should be neither a "Guten morguen" nor a "Moin" until six o'clock in the evening.

 

But no!

 

Here they are.

 

Nice and early as if nothing had happened.

 

Do you understand?

 

The new generations don't understand the essence of the civilisation they are sitting on!!!!

 

We are walking towards the precipice... 🥺

 

The administrators should put a new rule: if your team wins by scoring 5 goals, and you salute so early, you are out in the next GB of Blufans. I think that would be fair and necessary. 👋

 

Unless you say "Guten morgen", and then go to sleep. Just to pretend, to look mature and sensible.....

 

Ummmmmmmm

 

That would be another case. Of course, of course.... ;):D:D 😎🤣

  • Like 6
  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites


  • Replies 106.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cornbuster

    9597

  • Gladiator_MV

    8989

  • CAYENNE-FAHRER

    8386

  • Catgirl

    7067

Top Posters In This Topic

vor 21 Minuten schrieb extantsrevenge:

Hast du bei deinen Zahlungen mal nachgesehen ob sich da was geändert hat (z.B. ein Auszahlungsdatum da ist), vielleicht hat sich hier nur was überschnitten. Ansonsten mal die Hilfe probieren, früher konnte man sich dann Anrufen lassen.

ich habs jetzt nochmal gemacht. Danke dir ....... bei den Hilfe Seiten war ich schon , da geht es nur um die Test Auszahlungen. Ich habe was verkauft und bekomme das Geld erst wenn ich mich verifiziert habe ..... Wenn ich morgen wieder diese Mail bekomme muss ich mir ne Tel Nr suchen...... 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites


Jetzt, wo ich halbwegs wach bin, mal ne Frage in die Runde:

Wo sucht ihr eigentlich nach Filmen, wenn ihr nicht neu kauft ?

Ich bin immer wieder überrascht, wieviel verschiedene Editionen in den "gkauft-threads" auftauchen, die längst vergriffen und schwerer zu bekommen sind.

Gibts da ein "Geheimrezept", welches ich noch nicht kenne ?

Ich suche mir in den Kleinanzeigen und auf ebay, finde da aber nie was bzw. sind die Preise teilweise unverschämt hoch angesetzt. Ab und an schaue ich noch bei filmundo, das wars aber auch schon. Ist der Zweitmarkt über facebook oder andere Gruppen (reddit) wirklich so groß ? Wie komme ich da am besten ran. Hab da Null Ahnung von und würde gerne noch mehr nach 1-2 Sachen für meine Sammlung suchen. Hier im Forum gibts ja leider den Marktplatz/Suche nicht mehr, dann hätte man sich besser austauschen können.

Kann jemand helfen oder eine Tip geben ?

 

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites


vor 28 Minuten schrieb raylight:

Jetzt, wo ich halbwegs wach bin, mal ne Frage in die Runde:

Wo sucht ihr eigentlich nach Filmen, wenn ihr nicht neu kauft ?

Ich bin immer wieder überrascht, wieviel verschiedene Editionen in den "gkauft-threads" auftauchen, die längst vergriffen und schwerer zu bekommen sind.

Gibts da ein "Geheimrezept", welches ich noch nicht kenne ?

Ich suche mir in den Kleinanzeigen und auf ebay, finde da aber nie was bzw. sind die Preise teilweise unverschämt hoch angesetzt. Ab und an schaue ich noch bei filmundo, das wars aber auch schon. Ist der Zweitmarkt über facebook oder andere Gruppen (reddit) wirklich so groß ? Wie komme ich da am besten ran. Hab da Null Ahnung von und würde gerne noch mehr nach 1-2 Sachen für meine Sammlung suchen. Hier im Forum gibts ja leider den Marktplatz/Suche nicht mehr, dann hätte man sich besser austauschen können.

Kann jemand helfen oder eine Tip geben ?

 

 

Marktplatz in Schlumpfhausen 

rebuy

Medimops

  • Like 7
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites


Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

What makes us different

Media Psychos is a community dedicated to bringing together Media collectors from all over the world.
In addition to offering Group Buys , as well as Premium memberships and many more perks which are exclusive to our site, we pride ourselves on being a community where members are happy to discuss their shared passion as well as many other topics.

Come in and have a look, we guarantee you’ll be here to stay.

Get in touch

Have any questions ? Ask one of our Guardians they are happy to help.

Follow us

Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privacy Policy