Jump to content
IGNORED

Dies und Das (Archive #1)


Hatori

Recommended Posts

vor 9 Minuten schrieb hummels23:

4K Banner von WeET Black Panther doch nicht unter der OVP Folie ?! Schaut mal auf den runden Sticker rechts unten... 🤔

 

FB_IMG_1566037490865.thumb.jpg.6935d3fe95a76c5708dbd73d65b368f7.jpg

 

Andere Bilder sagen was anderes. Aber egal, hätten die die Scheiße gleich weggelassen, gäbe es keine Diskussionen. Bin immer noch enttäuscht von WeET. Das hätte man definitiv anders lösen können.

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites


  • Replies 45.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • icewire

    7737

  • CAYENNE-FAHRER

    4344

  • Catgirl

    3670

  • thomue1987

    3503

Top Posters In This Topic

vor 3 Minuten schrieb icewire:

Andere Bilder sagen was anderes. Aber egal, hätten die die Scheiße gleich weggelassen, gäbe es keine Diskussionen. Bin immer noch enttäuscht von WeET. Das hätte man definitiv anders lösen können.

Brauchst du gleich meine Adresse um mir das B1 weiterzuschicken? 😜🤣😉

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites


vor 35 Minuten schrieb thomue1987:

@MovieHead

ein extra HUB für AT würde mehr Arbeit verursachen als jetzt. Die Editionen müssten für 3, maximal 4 Member aus AT nochmal extra sortiert werden..also glaube ich persönlich nich das John da so scharf drauf is ;)

Na OK dann wäre damit eher wenig geholfen :) danke für die Aufklärung :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Awards

Mahlzeit! War heute etwas beschäftigt, deshalb erst jetzt durch die letzten Seiten gestöbert.

@hummels23 ich denke, dass das nicht unbedingt aussagekräftig ist. Der Leporello kann auch einfach mit unter der Folie sein, um den Banner zu halten. Glaube da schon meinem Cousin, wenn er sagt, dass die Banner unter der Folie sind.

  • Like 4
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites


vor 7 Minuten schrieb BobaFett1974:

Mahlzeit! War heute etwas beschäftigt, deshalb erst jetzt durch die letzten Seiten gestöbert.

@hummels23 ich denke, dass das nicht unbedingt aussagekräftig ist. Der Leporello kann auch einfach mit unter der Folie sein, um den Banner zu halten. Glaube da schon meinem Cousin, wenn er sagt, dass die Banner unter der Folie sind.

 

Achso... sry... hatte ich überlesen...aber stört mich ja eh nicht... danke für die Info 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Awards

2 minutes ago, R1s1ngs0n said:

@BobaFett1974 a.k.a. Steel Schweiger

Type of affiliation - Steel Artisan

 

Steelbooks are Boba's passion - not that he doesn't like those released on a regular basis by renowned retailers like Manta, Blufans and yes, even Zavvi.

But lately he's been feeling like they're lacking something...a bit of oomph, a bit of imagination if you will. And the 'worst offenders' as he likes to call them are these so called Pop Art steelbooks.

Ooh, how he hates those...anyone foolish enough to utter these two words in his presence is liable to get his sorry ass jet-packed to a galaxy far, far away.

That is why he recently took it upon himself to create his own 'perfect' custom made steelbooks - an endeavor which has earned him his fellow Psychos' admiration as well as the wrath of several prominent Premium retailers, resulting in the hefty bounty on his head.

 

np81986_created.png

 

  • Like 1
  • Haha 7
Link to comment
Share on other sites


vor 3 Minuten schrieb thomue1987:

wahnsinn.

Aber was Augsburg da jetz in der zweiten Hälfte abgeliefert hat war schon echt mies..

 

War gar nichts... jetzt weiß ich auch warum die im Pokal gegen Verl ausgeschieden sind. Übrigens spielen die in der Liga wo mein Heimatverein spielt. Die haben anscheinend nach dem Sieg Oberwasser und haben heute 0:5 in Lippstadt gewonnen... Lässig! 🤣

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Awards

If anyone’s interested in getting this awesome and super rare edition, there’s an ongoing bid on eBay finishing in about 6 hours, currently going at 39usd (plus 24usd shipping). I got mine from the same seller but for A LOT more.

Be a shame to miss out on this one.

33F0505A-3F47-4790-B7DD-889626D9E656.jpeg

Edited by R1s1ngs0n
  • Like 4
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites


Guest
This topic is now closed to further replies.

What makes us different

Media Psychos is a community dedicated to bringing together Media collectors from all over the world.
In addition to offering Group Buys , as well as Premium memberships and many more perks which are exclusive to our site, we pride ourselves on being a community where members are happy to discuss their shared passion as well as many other topics.

Come in and have a look, we guarantee you’ll be here to stay.

Get in touch

Have any questions ? Ask one of our Guardians they are happy to help.

Follow us

Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privacy Policy