Jump to content
IGNORED

Dies und Das (Archive #1)


Hatori

Recommended Posts

  • Replies 45.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • icewire

    7737

  • CAYENNE-FAHRER

    4344

  • Catgirl

    3670

  • thomue1987

    3503

Top Posters In This Topic

  • ★ Administrators ★

Alita Slip sieht genial aus 😍:wow:, freue ich mich drauf

giphy.gif

 

@MovieHead, dann sollten die sich schnell Anmelden, damit hat man die besten Chancen, aber hier sind eh schon alle weg, auch bei @forenhase, dabei hatte er extra viele Helfer losgeschickt um noch welche zu bekommen

 

Sy55.gif

  • Haha 7
Link to comment
Share on other sites


Hallo, hier ist Euer Depp ! 😂

Wünsche nach dem Posting-Marathon gestern einen ruhigen und entspannten Montag ! ;)

Bin gerade im Homeoffice, weil wir auf der Arbeit umgezogen werden in ein anderes Gebäude. Näher an der innenstadt, dafür weniger Platz und wohl auch lauter/wärmer. Na super...

 

Frage in die Runde:
Wie ist das denn mit den Mitgliedschaften ? Ich habe aktuell "Gold" und würde auch gerne dabei bleiben. "Platin" sollen sich die krallen, die wirklich jede Edition priorisiert bekommen wollen. Da trete ich gerne einen Schritt zurück. Gibts diese Karte immer pro Jahr oder Kalendertag genau ? Ist für mich automatisch "Gold" wieder reserviert bzw. vorgesehen oder muss ich bangen, dieses Level wieder zu bekommen ?

 

Frgaen über Fragen...naja ich bin ja auch depp, ich darf das. 😄

  • Like 4
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites


vor 3 Minuten schrieb extantsrevenge:

Alita Slip sieht genial aus 😍:wow:, freue ich mich drauf

 

 

@MovieHead, dann sollten die sich schnell Anmelden, damit hat man die besten Chancen, aber hier sind eh schon alle weg, auch bei @forenhase, dabei hatte er extra viele Helfer losgeschickt um noch welche zu bekommen

 

Sy55.gif

 

Irgendwie muss man die Verwandten ja beschäftigen..... 🤣

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites


  • ★ Administrators ★

@raylight wir hoffen, dass wird bald die Infos zu den Premium-Mitgliedschaften präsentieren könnem. Musst keine Angst haben, die jetzigen Premium Supporter dürfen als erstens Upgraden oder bestätigen. Für alle anderen wird aber hoffentlich auch genug übrig bleiben 😊

  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites


21 minutes ago, R1s1ngs0n said:

@Benoit46 a.k.a. Big Ben

Type of affiliation - Boss

 

The Big Kahuna himself. 'Big Ben' as he's known by both his enemies and associates - a powerful and ruthless figure who rules with an iron fist and who, by his own admission, is as rotten as a Pop Art steelbook.

A sadist who takes pleasure in withholding shipments and memberships from his underlings, despite their unwavering loyalty to him.

Heavily armed and extremely dangerous, under no circumstances is he to be approached without proper back-up!

 

Benoit46.png

 

4 minutes ago, R1s1ngs0n said:

 

URGENT UPDATE !!

 

A fairly recent mugshot of @lingrass a.k.a. 'Le Belge' has been made available to us. Please ignore the previous one - this is the man to look for.

 

hf74009_created.png

 

Edited by R1s1ngs0n
  • Like 1
  • Haha 9
Link to comment
Share on other sites


5 minutes ago, R1s1ngs0n said:

@bilbon a.k.a. Blackbeard

Type of affiliation - Communication Expert

 

The 'Ying' to @lingrass's 'Yang'. You can always bet that if one shows up, the other will almost certainly follow, ready to share a crass joke or showcase his latest acquisition.

Rumor has it that it was Bilbon who came up with their nickname 'Les Frères BLING' or 'The BLING Brothers' (acronym of BILBON & LINGRASS).

Like his Belgian friend, he is rarely seen without a beautiful girl on one arm and a shiny new steelbook under the other.

 

bilbon.png

 

  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites


Guest
This topic is now closed to further replies.

What makes us different

Media Psychos is a community dedicated to bringing together Media collectors from all over the world.
In addition to offering Group Buys , as well as Premium memberships and many more perks which are exclusive to our site, we pride ourselves on being a community where members are happy to discuss their shared passion as well as many other topics.

Come in and have a look, we guarantee you’ll be here to stay.

Get in touch

Have any questions ? Ask one of our Guardians they are happy to help.

Follow us

Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privacy Policy