Jump to content
IGNORED

🟢​​Le Troquet des Francophones


Benoit46

Recommended Posts

  • ★ Administrators ★

The Update Phase for Avengers Infinity War Blufans for all Premium Members has NOW started.

 

PLEASE REMEMBER TO INCLUDE YOUR LIST NUMBER FROM THE GROUP BUY WITH YOUR UPDATE REQUEST!

IF YOU ARE ON THE RESERVE LIST ENTER RL AND YOUR NUMBER!!!

CHOOSE UPDATE WHEN YOU ARE IN THE ORIGINAL GROUP BUY!

 

Platinum

 

GOLD

SILVER

 

  • Like 1
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites


  • Replies 45.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bilbon

    5974

  • Benoit46

    5759

  • Veum

    5162

  • cypheria078

    3476

Top Posters In This Topic

  • ★ Administrators ★

welcome.gif.bc94d5f5dbedd58edce0d6fadced6746.gif

 

Bienvenue parmi nous @damsmoraux !!  default_158.gif.f3a44b277f63470e9bacc4dd36dc06f1.gif

 

Au moindre soucis ou question de fonctionnement, n'hésite pas a demander sur ce Topic

en utilisant le @ suivie de mon pseudo ou également @Maverick ton Modérateur France.

 

1f1eb-1f1f7.png Tu peux communiquer librement en Français dans cette Zone 1f1eb-1f1f7.png

 

26a0.pngAvant toute inscription aux GB26a0.png

MERCI de bien lire le RÈGLEMENT DES GB traduit en Français

 27a1.pngICI 

ainsi que le RÈGLEMENT HUB au cas où et quelques astuces pour le réglage des Paramètres de Notifications

27a1.pngICI

Vous avez également un TOPIC EXPLICATIFS détaillants pleins de petites choses utile,

idée de @fashe13 pour les membres peu habitués aux notions de GB 

27a1.pngICI

 

Merci 

 panthankyou.gif.b7a69b4fc1b0813306de3d62d06facd0.gif

Link to comment
Share on other sites


  • ★ Administrators ★

Just in time for the Blufans Avengers: Infinity War Update we are proud to introduce to you our newest Award.

 

It is the Marvel Cinematic Universe Award

 

giphy.gif

 

It is a little different to our other awards. This time you need to have at least 40 Editions (can be more than Steelbooks, like Premiums, Digipacks, only regular Aramaray releases are NOT allowed), also you need to include at least 1 Edition of every MCU movie (for the moment that would be 19: Iron Man up to Avengers 3).

 

Check it out here:

 

 

I hope many of you take part and become a Marvel Universe Psycho ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


Il y a 14 heures, Maverick a dit :

 

Cela avait déjà été mentionné dans d’autres messages. Pour ceux étant inscrit pour les 3 Boxset, il y avait un deposit de 100$ à régler. 

 

Pour ceux l’ayant Déjà réglé aucun changement, le deposit apparaîtra sur leur compte en store credit afin qu’il y ai une traçabilité.

pour ceux n’ayant pas réglé de deposit des factures vont être émises dans les jours à venir.

 

Ce deposit est demandé uniquement pour ce GroupBuy au vu de la quantité et du fait de la somme que Mediapsychos doit avancer pour la réservation de toutes les copies. 

Ok, 

Je lis donc un Deposit à régler pour les membres participant aux 3 GB en OC, no problemo, 

 

Quid donc en l'etat ? Je n'ai pas vu le message de Maître Blaster (désolé), donc je procéde au Deposit ? Ou jattends la facture ? 

 

Merci les copains !!! ??

Link to comment
Share on other sites

  • ★ Administrators ★
il y a 54 minutes, airwins a dit :

Ok, 

Je lis donc un Deposit à régler pour les membres participant aux 3 GB en OC, no problemo, 

 

Quid donc en l'etat ? Je n'ai pas vu le message de Maître Blaster (désolé), donc je procéde au Deposit ? Ou jattends la facture ? 

 

Merci les copains !!! 1f601.png1f44d.png

 

Soit une facture soit un Deposit à acheter sur le Store 

Des informations seront donnés prochainement pour la marche à suivre ;)

Link to comment
Share on other sites


  • ★ Administrators ★
il y a 45 minutes, tibou79 a dit :

On doit déja faire un choix pour le Avengers Infinity War alors que l'on a pas les visuels? c'est un peu embêtant :/ 

 

Les visuels étaient déjà mis à jour ici au moment de la demande des choix ;)

 

Link to comment
Share on other sites


il y a 3 minutes, Benoit46 a dit :

 

Les visuels étaient déjà mis à jour ici au moment de la demande des choix ;)

 

Sur le GB reservé au Platinum il a mis la même image sur toute les éditions c'est pour sa ^^ j'avais pas vu que les visuels avaient été dévoilé ^^

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Awards

  • ★ Administrators ★
il y a 1 minute, tibou79 a dit :

Sur le GB reservé au Platinum il a mis la même image sur toute les éditions c'est pour sa ^^ j'avais pas vu que les visuels avaient été dévoilé ^^

 

Tu les as au pire sur le Topic général de la release également ;)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


Il y a 3 heures, Benoit46 a dit :

 

Soit une facture soit un Deposit à acheter sur le Store 

Des informations seront donnés prochainement pour la marche à suivre ;)

Ok, j'attends les instructions alors, but ready to pay???

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

What makes us different

Media Psychos is a community dedicated to bringing together Media collectors from all over the world.
In addition to offering Group Buys , as well as Premium memberships and many more perks which are exclusive to our site, we pride ourselves on being a community where members are happy to discuss their shared passion as well as many other topics.

Come in and have a look, we guarantee you’ll be here to stay.

Get in touch

Have any questions ? Ask one of our Guardians they are happy to help.

Follow us

Home
Activities
Sign In

Sign In



×
    Search In
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privacy Policy